maanantaina, marraskuuta 26

Mun näkönen postaus

Tänään koin mieletöntä onnellisuutta ku tää biisi soi kuulokkeissa ja aurinko paisto pitkästä aikaa.

Koin myös lievää turhautumista, kun olin lukenut mantsan koealueesta noin puolet, ja kun olin päättänyt lähteä kirjastoon panostamaan niin saan tietää että mulla onkin huomenna historian koe, johon en oo lukenu ollenkaan:-) Lopputuloksena päätin että luenpa nyt kunnolla sitä mantsaa enkä ollenkaan historiaa, fiksu tyttö! Olkaa hyvät, über mielenkiintoinen opiskelutarina hehheh...

"FISUUUUUU"

Oon miettiny sen Naked Truth -blogihaastetsydeemin toteuttamista missä julkaistaan ittestä meikitön kuva mut en tiiä onks se sallittuu ku en oo famous blogger...

4 kommenttia:

  1. mä oon kans miettiny tota naked truth -juttua!! mutta en kuitenkaan sitte tiiä hmhp :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä! musta se ois aika hauska, mut en tiiä ku siinä puhutaan sillee et "bloggaajatkin ovat tavallisia ihmisiä" ni en tiiä tarkottaako se että se on vaan noille isommille blogeille! ehkä pitäis vaa tehä... tuski kukaan siitä suuttuis:)

      Poista
  2. hahahahah toi on iha totta, siin on häilyvä raja onko mungolifen, pupulandian tai white trash diseasen pitäjä vai ihan normibloggari. mut kyl mä paljon mielummin luen sun postauksia ja kattelisin ihan mielelläni sun alastonta totuutta ei siinä mitään! hahahah

    VastaaPoista